دولت سوریه با راه اندازی و تجهیز یک بیمارستان صحرایی و ارتش با افزایش تجهیزات نظامی در درعا اعلام کردند از مردم این استان حمایت بیشتری می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الاخباریه سوریه از تجهیز و راه اندازی یک باب بیمارستان صحرایی مجهز و کامل برای مداوای نیرو‌های زخمی ارتش و غیرنظامیان زخمی در درعا خبر داد.

دولت سوریه پس از ساخت بیمارستان صحرایی در درعا این بیمارستان را با تجهیزات پزشکی لازم برای مداوای زخمی‌های ارتش سوریه و شهروندان غیرنظامی سوری مجهز کرد.

مرح المقداد، خبرنگار شبکه الاخباریه سوریه در گزارشی اظهار داشت: تجاوز‌های گروه‌های تروریستی در محله‌ها و شهرک‌های درعا البلد و المخیم و جاده السد و حمله تروریست‌ها و هدف قرار دادن نیرو‌های ارتش سوریه برای به چالش کشاندن تلاش‌های نظام سوریه برای برقراری امنیت و ثبات در استان درعا، همچنان ادامه دارد. از این رو دولت سوریه تجهیزات پزشکی را در یک بیمارستان صحرایی مجهز قرار داد تا نیرو‌های ارتش و غیرنظامیان زخمی را مداوا کند.

یکی از نیرو‌های ارتش سوریه مستقر در بیمارستان صحرایی درعا در گفتگو با خبرنگار الاخباریه سوریه گفت: با توجه به تجاوز‌های گروه‌های تروریستی مسلح که در محور درعا البلد مستقر هستند، ۱۴ نظامی زخمی تا سحرگاه امروز به این بیمارستان منتقل شد که سطح زخم‌های آنان بین سطحی و خطرناک متفاوت بود. لحظاتی پیش هم ۵ نیروی دیگر زخمی به بیمارستان منتقل کردند که حال برخی از آن‌ها وخیم است که باید به دمشق منتقل شوند. با ادامه تجاوز‌های گروه‌های تروریستی نیرو‌های بیشتری زخمی شدند که برخی از آنان با گلوله‌های تک تیراندازان و دیگر حملات تروریستی زخمی می‌شوند. البته ما آماده ایم با هماهنگی با کادر‌های پزشکی موجود در درعا البلد به همه نظامیان و غیرنظامیان زخمی خدمات ارائه بدهیم.

یکی از نیرو‌های کادر پزشکی بیمارستان صحرایی درعا نیز گفت: ما کادر پزشکی شامل پزشکان و پرستاران و کادر‌های اورژانس و آمبولانس‌ها در این بیمارستان صحرایی آمادگی کامل داریم تا خدمات لازم را به زخمی‌ها از مکان مجروح شدن تا رسیدن به این بیمارستان ارائه بدهیم.

خبرنگار الاخباریه سوریه افزود: نظام سوریه همواره راه حل‌های مسالمت آمیزی را برای پایان دادن به شرایط ناامنی و هرج و مرج در درعا ارائه داده است. این در حالی است که همزمان تجهیزات نظامی به ارتش سوریه در این مناطق ارائه می‌شود تا در صورتی که گروه‌های تروریستی به لجبازی‌ها و نقض قوانین کشور ادامه دهند از این تجاوزات جلوگیری شود.

نیرو‌های ارتش سوریه نیز از شهروندان سوری ساکن درعا در برابر حملات تروریست‌ها حمایت بیشتری می‌کنند و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

به گزاش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با رسیدن تجهیزات نظامی جدید به شهر درعا، یگان‌هایی از ارتش سوریه در بزرگراه بین المللی درعا، گذرگاه مرزی نصیب مستقر شدند و حمایت‌های خود را از شهروندان سوری در این مناطق افزایش دادند.

این در حالی است که ارتش سوریه گذرگاه «السرایا» را برای عبور شهروندان سوری از مناطق تحت کنترل تروریست ها در منطقه درعا البلد و المخیم ایجاد کرده است و مسئولان استان درعا با همکاری جریانه‌ای مختلف یک مرکز کمک رسانی جدید در شهر درعا ایجاد کرده‌اند تا به کسانی که از مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی از طریق این گذرگاه خارج می‌شوند، خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار