فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۷ میلیارد ریال در کرمان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظورر مبارزه با تخلفات و جرایم اقتصادی، طرح ضربتی و هدفمندی بر اساس تحقیقات قبلی و بررسی‌های میدانی تخلفات اقتصادی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت ۳ روز به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح با تلاش بی وقفه همکارانمان در حوزه کنترل تردد‌های جاده‌ای و واکاوی فعالیت‌های پنهان و آشکار مخلان امنیت اقتصادی، انواع فرآورده‌های نفتی، پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... که در مجموع ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان بیش از ۹۷ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال برآورد شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف ۳۳ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین، دستگیری ۵۵ متهم و متخلف و تشکیل ۵۴ فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای این گونه طرح‌ها در راستای تحقق شعار سال و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت تا به نوبه خود و البته با همکاری خود شهروندان از زمینه‌های وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدات داخلی کاسته و متقابلا زمینه‌های توسعه کار و اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار