فرماندار تویسرکان گفت: امسال ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای شهرستان تویسرکان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان گفت: از ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار شهرستان، ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مالی از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای به شهرستان تویسرکان اختصاص یافته است.

او افزود: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هم به صورت مجزا برای نمایندگان مجلس در نظر گرفته شده که به اختیار خود در طرح‌های عمرانی و فرهنگی هزینه می‌کنند.

حسینی از تخصیص ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در بخش محرومیت زدایی برای شهرستان تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: بخشی از اعتبارات مالی ذکر شده به صورت نقدی و بخشی نیز از محل فروش اوراق تامین می‌شود.

او بیان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعتبار نیز در قالب تسهیلات ارزان قیمت با بهره چهار درصد به مناطق روستایی شهرستان در بخش‌های اشتغالزایی و کمک معیشتی اختصاص یافته است.

فرماندار تویسرکان به اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در ۱۴ نقطه روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا کنون هفت نقطه روستایی برای تخصیص این اعتبارات در شهرستان شناسایی شده و ما بقی نقاط نیز به زودی مشخص می‌شوند.

حسینی خاطر نشان کرد: تخصیص ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به طور قطع می‌تواند ظرف یکی دو سال آینده یک تحول در شهرستان تویسرکان ایجاد کند.

حسینی گفت: این در حالی است که شهرستان تویسرکان برای اختصاص اعتبارات مالی به عنوان شهرستان برخوردار در بخش توسعه محسوب شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.