رئیس اتحادیه صنف قنادان در خصوص چرایی پلمب شدن یک قنادی قدیمی در شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

علی بهره مند رئیس اتحادیه صنف قنادان در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پلمب یک شیرینی فروشی قدیمی در تهران گفت: صبح شنبه یکی از شیرینی فروشی‌های قدیمی تهران پلمب شد.

طبق اعلام این شیرینی فروشی، پلمب به خاطر طرح روی جلد جعبه‌های شیرینی بوده، اما رئیس اتحادیه صنف قنادان می‌گوید علت اصلی، تخطی این واحد صنفی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، شیرینی فروشی‌ها جزء مشاغل غیر ضرور بودند که مجاز به فعالیت در تعطیلات کرونایی اخیر نبودند.

بهره‌مند در پاسخ به این سوال که کدام ارگان نسبت به پلمب این شیرینی فروشی اقدام کرده است؟، گفت: شیرینی فرانسه به دستور پلیس اماکن تهران پلمب شده، ضمن اینکه این واحد صنفی شاکی خصوصی هم داشته است.

رئیس اتحادیه صنف قنادان، اما در خصوص شاکی خصوصی این واحد صنفی جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

پیگیری‌ها از اتاق اصناف ایران هم صحبت‌های رئیس اتحادیه صنف قنادان را تایید می کند، این در حالی است که توضیحات تکمیلی را به بازرسی اصناف استان تهران ارجاع داد.

لازم به ذکر است معاونت بازرسی اصناف استان تهران به پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخی ارائه نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام توی خیابان ویلا هم شیرینی فروشی ها باز بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
حالا با پلمپ این قنادی تمام مشکلات و مصیبتهای مملکت حل شد؟ اختلاس گران و دزدان کلان اقتصادی دارند آش وباجاش میخورند ومی برند اونوقت اینا به چه چیزهایی گیر میدن!!! ای خدااا ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
در محله خانی آبادنو بعضی از قنادیها در ایام عزاداری فعالیت کردند وحتی به سورت مجزا آب میوه وبستنی نیز فروختند وشبانه به فروش محصولات خود پرداختند این در حالی بود که جزءمشاغل غیر ضرور بودند وگران فروشی هم که بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
به درک
Iran (Islamic Republic of)
زن ایرانی
۰۹:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
واقعا اگر پلمب این شیرین فروشی به خاطر طرح جعبه باشد که خیلی بی‌منطقی است. اتفاقا طرح روی جعبه بسیار زیبا و مبتکرانه است که حتی ما به عنوان یادگاری آن را نگه داشته‌ایم. قوه قضاییه باید برای بستن یک واحد صنفی هوشیار باشد تا بر اساس خصومت شخصی این اتفاق نیفتد.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
شک نکن بخاطر طرح جلدش بود.و برا اون شاکی خصوصی متاسفم با اون طرز فکرش.و شاید هم میترسه مردم یاد دلخوشی و زندگی خوب اون موقع بی افتن.وگرنه اگ از کار خودشون مطمئنن نیازی ب ترسیدن از اون زمان نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
داداش این همه شیرینی فروشی باز، یکم قضیه بو داره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
حتما بواسطه شکایت شاکی خصوصی این واحد پلمپ شده والا تا دلتون بخواد در این چند روز شیرینی فروشی و بستنی فروشی و رستوران در شمال تهران در حال فعالیت با چند برابر ظرفیت مجاز بودند اتفاقا پلیس هم بدون هیچگونه واکنشی از کنارشان می گذشت. اتحادیه اصناف هم که در واقع یک نوع شوخی بیش نیستند.
آخرین اخبار