فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت: خدمات پزشکی رایگان ویژه بیماران مبتلا به کرونا از سوی گروه جهادی-پزشکی شهید سلیمانی ارائه می‌شود.

سرگرد مهدی طرفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روز‌های نخستین شیوع بیماری کرونا تاکنون شرایط خاص و بحرانی را در مراحل مختلف در سراسر کشور و استان خوزستان به دلیل وقوع پیک بیماری و افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن تجربه کرده ایم.

او با بیان اینکه تکمیل دوره درمان در شکست کرونا و بهبود آن امری مهم است، افزود: ارائه خدمات پزشکی ویژه بیماران مبتلا به این ویروس و پرستاری از آن‌ها در منزل در دستور کار گروه جهادی-پزشکی شهید قاسم سلیمانی این شهرستان قرار گرفت و هم اکنون در حال اجرا است.

سرگرد طرفی بیان داشت: مبتلایان به کرونا ویروس که از بیمارستان مرخص شده اند، افرادی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و همچنین بهبود یافتگان که در حال گذراندن طول درمان هستند می‌توانند از خدمات پزشکی و پرستاری این کمیته به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت خدمات با شماره تماس ۰۳۹۶۳۴۱۲۹۲۰ به نام سگوری هماهنگ کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار