رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان از تولد زودهنگام یک نوزاد خرمشهری در خانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت: یک تماس تلفنی در خصوص درخواست کمک برای مادر باردار در منطقه کوی ویلا خرمشهر،  صبح روز گذشته در ساعت  10 و 2 دقیقه با سامانه تلفنی 115 برقرار شد که به سرعت مرکز ارتباطات اورژانس 115 یک دستگاه آمبولانس را به محل فوریت اعزام کرد.
او افزود: تیم فوریت های پزشکی در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده نشانه های  زودهنگام  ، به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم می کنند.

نقیبی ادامه داد: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت های پزشکی و با کمک بهورز ،مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا می آورد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان  ادامه داد:مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط  فوریت های پزشکی ، با آمبولانس اورژانس 115 جهت تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان ولیعصر منتقل شده و با حال عمومی مناسب تحویل زایشگاه شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.