رئیس کل دادگستری استان تهران درباره صدور حکم قطعی واگذاری هفت تپه به دولت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران درباره حکم خلع ید شرکت هفت تپه اظهار کرد: رای جدیدی صادر نشده و این همان رایی است که در گذشته صادر شده بود.

وی ادامه داد : در گذشته از دولت و مسئولان وزارت اقتصاد دعوت شده بود و دادستان با آنها صحبت کرد از آنجایی که وزیر اقتصاد نظر قطعی نداده بود امروز و با توجه به صحبت رئیس قوه قضائیه حکم قطعی ابلاغ شد و بر اساس آن دولت مالک قطعی هفت تپه است. 

حشمتی با اشاره به درخواست اعاده دادرسی بیان کرد : این اختیار به صورت قانونی به طرفین دعوا داده شده است اما این موضوع باید در جای خود پیگیری شود.


بیشتر بخوانید

رأی قطعی خلع ید هفت تپه به دولت و خریدار ابلاغ شد


رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد : رای قطعی راجع به هفت تپه صادر شده و دولت موظف به اجرای رای و تحویل گرفتن تأسیسات هفت‌تپه است. 

وی گفت: تا پیش از این، دادستان کل کشور از سمت رئیس قوه قضائیه وظیفه نظارت بر هفت‌تپه از لحاظ پرداخت حقوق و تولید را داشت اما آنچه مسلم است دولت باید تدابیر لازم برای تحویل و مدیریت این شرکت را انجام دهد. 

حشمتی با اشاره به درخواست کارگران شرکت هفت تپه اظهار کرد: قوه قضائیه مکلف به رسیدگی برای صدور رای قطعی بود و از امروز به بعد از آنجایی که واگذاری لغو شده است دولت باید وارد عمل شود و این وظیفه را دارد تا مقدمات لازم را برای پرداخت حقوق و مدیریت انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: این رای قطعی قبلاً صادر شده بود و امروز ابلاغ شده است البته دولت در گذشته آمادگی خود را اعلام نکرده بود و از امروز این رای لازم الاجرا است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار