آخرین جزئیات ساعات کاری ادارات؛

پنج شنبه‌ها تعطیل نیست/ فقط گروه‌های شغلی یک در شهر‌های قرمز آذربایجان شرقی امکان فعالیت دارند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت ادارات دولتی از یکم شهریور از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ خواهد بود و پنج‌شنبه‌ها هم دیگر تعطیل نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی  گفت: تعطیلی ادارت دولتی از فردا تمام شده و ساعت کاری ادارات نیز از ۷:۳۰ تا ۱۴ معین شده و تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه نیز منتفی است.

او افزود: بر اساس تصمیمات امروز ستاد ملی کرونا فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهر‌های آبی، زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود و تنها تفاوتی که وجود خواهد داشت در شهر‌های قرمز اتفاق می‎ افتد.

او تصریح کرد: ۱۶ شهرستان استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که در این مناطق فقط فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز است و سایر گروه‌ها همچنان تعطیل هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا همچنان مقرر گردید بازار و پاساژ‌های سرپوشیده که فعالیت آن‌ها در شهر‌های قرمز ممنوع شده بود از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

پورمحمدی  گفت:از فردا فعالیت رستوران‌ها به شکل بیرون‌بر مجاز است؛ اما فعالیت تالارها، سینماها، استخر‌های سرپوشیده و نمایشگاه‌های عمومی همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.