تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ و با حضور ۱۸ بازیکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برگزار شد که مهدی عبدی پس از برگزاری مراسم ازدواج خود برای اولین بار در تمرین سرخ پوشان شرکت کرد.

عبدی  قبل از شروع این تمرین برای دقایقی با مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز پرسپولیس تنیس فوتبال بازی کرد.  

۲ خواهرزاده عیسی آل کثیر در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافته و مشغول تماشای تمرین شدند.

زمانی که علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی در گوشه‌ای از زمین مشغول گرم کردن بدن خود بودند، یکی از گزارشگران تلویزیونی همراه با دوربین صدا و سیما سمت آن‌ها رفت که کریم باقری به شوخی به این گزارشگر گفت قدیمی‌ها را فراموش کردی و سمت بازیکنان جدید آمدی.

پیش از شروع تمرین بازیکنان پرسپولیس در ۲ گروه مجزا به بازی تنیس فوتبال و آقا وسط پرداختند.

علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس قبل از آغاز تمرین درون یکی از دروازه‌های کوچک ایستاد تا ضربات مهدی مهدی خانی را مهار کند.

عیسی آل کثیر که قبل از شروع تمرین روی نیمکت و کنار خواهرزاده هایش نشسته بود، با گرفتن دوربین یکی از عکاسان مشغول عکاسی شد.

پس از صحبت‌های حمید مطهری و تشریح نکات مد نظر کادرفنی به سرخ پوشان آن‌ها به انجام تمرینات بدنی مشغول شده و در ادامه در قالب ۲ گروه تنیس آقا وسط بازی کردند.  

مهدی شیری با وجود تمدید قراردادش در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد. امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا که تا کنون قرارداد خود را تمدید نکرده اند و بوژیدار رادوشوویچ که در کرواسی حضور دارد هم در تمرین امروز حضور نداشتند.

در ادامه پرش از موانع، ارسال از جناحین و ضربه به سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

سرخ پوشان پایتخت صبح امروز هم تمرین بدنسازی انجام داده بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار