سرپرست بنیاد مسکن مراوه تپه از نوسازی هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان با اعتبار ۱۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمودی سرپرست بنیاد مسکن مراوه تپه از نوسازی هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی روستایی خبر داد و افزود: در سال گذشته ۵۵۰ واحدمسکونی ویژه محرومین با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان، ۲۱۰ واحد در قالب بازسازی حوادث با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و ۵۴۰ واحد در قالب طرح ویژه نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در روستا‌های شهرستان احداث شد.

او افزود: در سالجاری نیز ۴۵ میلیارد تومان برای احداث ۴۵۰ واحد مسکونی روستایی تامین اعتبار شده است که با توجه به معرفی ۴۰۰ متقاضی ساخت مسکن به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات در ۲ ماه گذشته، پیش بینی می‌شود این عدد افزایش یابد.

محمودی با بیان اینکه مراوه تپه با سکونت بیش از ۵۱ هزار نفر در روستا‌ها بیشترین جمعیت روستایی استان را دارد، ادامه داد: ۸۴ درصد جمعیت مراوه تپه در ۹۸ روستا و در ۱۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی سکونت دارند که از این تعداد ۸۵۰۰ واحد آن کم دوام و بی دوام است و نوسازی آن همت مالکان را میطلبد.

او گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار خانه روستایی در مراوه تپه با همت بنیادمسکن شهرستان مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.