سرهنگ گنــدمــی با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی و عمل به قانون است ، گفت: اساس و پایه امنیت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ هـــادی گنــدمــی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در جلسه شورای معتمدان پلیس شهرستان سیروان ، گفت: استفاده از ظرفیت و توان معتمدان پلیس در راستای صلح و سازش نقش بسزایی دارد.

او افزود: ریشه یابی و جمع بندی بعضی از معضلات اجتماعی در منطقه را می‌توان با ارائه راهکار‌های مناسب و با برنامه ریزی مدون برطرف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با اشاره به اینکه بزرگان و معتمدان پلیس سرمایه‌های اصلی پلیس هستند، ادامه داد: پلیس برای پیشگیری از جرم در جامعه از این ظرفیت بزرگ حداکثر استفاده را می‌کند.

او بیان کرد: اساس و پایه امنیت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم بوده و رویکرد شورای معتمد پلیس پیشگیری است و هدف این شورا حل و فصل مشکلات با کمک و یاری مردم در سطح جامعه می باشد.

او با اشاره به آسیب شناسی محلات در سایه برگزاری جلسات شورای معتمدان پلیس ، بیان کرد: پلیس با حضور در جلسات و شنیدن نظرات اعضای شورا ، محله مورد نظر را آسیب شناسی کرده و آموزش هدفمند مردم آن محله را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با قدردانی از تلاش وافر معتمدان پلیس در ایجاد امنیت پایدار جامعه انسانی ، اظهار کرد: رویکرد اجتماعی پلیس بر اساس رویکرد تشویق مشارکت و همکاری بین پلیس و مردم استوار است تا از این طریق بستر مناسب برای مشارکت فعال اقشار مختلف مردم در حل ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.