رئیس پلیس راه استان اصفهان از برگرداندن ۷ هزار و ۹۴۶ خودرو با پلاک غیربومی از ورودی‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان اصفهان گفت: طی پنج روز تعطیلات در استان اصفهان و بر اساس اعلام اداره راهداری شاهد کاهش تردد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ظهر روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا کنترل ورود و خروج خودرو‌ها به استان در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر تردد‌ها در ۱۲ مبادی ورودی استان اصفهان با حضور مأموران پلیس راه کنترل می‌شود.

تذکر لسانی به ۹ هزار خودروی متخلف

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ارائه آمار برخورد با خودرو‌های متخلف در ورودی‌های استان اصفهان اضافه کرد: از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه به ۹ هزار خودروی پلاک غیربومی در ورودی‌های استان تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۹۴۶ خودرو با پلاک غیربومی نیز از ورودی‌های استان اصفهان برگردانده شده‌اند، تصریح کرد: همچنین ۷۴۳ خودرو نیز به صورت دستی و یا با استفاده از دوربین‌های هوشمند به میزان یک میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ زارع افزود: همچنین در این بازه زمانی سه هزار و ۶۲۳ خودرو با پلاک غیربومی نیز در ورودی‌های استان اصفهان اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده‌اند.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.