رئیس هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی گفت:تور دوچرخه سواری بین المللی ایران _ آذربایجان که پر سابقه‌ترین تور در ایران محسوب می‌شود برای دومین سال متوالی لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی و مدیر فنی تور ایران – آذربایجان گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری  تور دوچرخه سواری وجود ندارد. البته مشکلی برای درجه تور پیش نمی‌آید، چون کرونا یک مساله جهانی است و خیلی از رویداد‌های بزرگ و تور‌های دیگر در سراسر جهان هم به علت کرونا لغو شده اند.

هاشم کندی درباره بدهی به اتحادیه جهانی افزود: بدهی چند ساله بابت تست‌های دوپینگی که در تور گرفته شده است به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری داریم که مبلغ آن ۹ هزار یورو است.

او ادامه داد: کمیته برگزاری تور در مورد تسویه این بدهی نامه ارسال کرده و برای ثبت نام تور برای سال آینده ابتدا باید این بدهی را تسویه کنیم. ما به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) نامه ارسال کرده‌ایم، اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم از طرفی فرصت زیادی برای ثبت نام باقی نمانده است و باید این بدهی تعیین تکلیف شود، سپس ثبت نام تور را برای سال آینده انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.