محمد علوی سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط این تیم و همچنین جدایی ستارگان فولاد اظهار کرد: متاسفانه در روز‌های اخیر بسیاری از بازیکنان ما به دلیل این که قراردادی با باشگاه ندارند به راحتی با تیم های دیگر مذاکره می کنند و قرارداد می بندند.

او افزود: اکنون بیشتر از ۱۲ بازیکن تیم فولاد قراردادشان به اتمام رسیده است و می‌توانند از تیم جدا شوند. البته مدیران باشگاه باید هر چه سریعتر تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهند و سرمربی تیم را مشخص کنند.

علوی درباره باقی ماندن نکونام در فولاد گفت: جواد نکونام برنامه خود را به باشگاه داده است و حالا این باشگاه فولاد است که باید تصمیم نهایی خود را بگیرد و امیدوارم این تصمیم سریعتر مشخص و نهایی شود و چه بهتر که ماندن نکونام در تیم حتمی شود.

سرپرست فولاد خوزستان درباره جدایی فرشاد احمدزاده و محمد آبشک گفت: این جدایی‌ها طبیعی است و اگر باشگاه به فکر بازیکنان و ثبت قرار داد آن‌ها نباشد تیم به مشکل خواهد خورد و تیم‌های دیگر نیز منتظر ما نمی‌مانند و به فکر تیم خود هستند.

او افزود: با این وضعیت بازیکنان خوب از تیم جدا می‌شوند، اما به امید خدا طی امروز و فردا تکلیف تیم مشخص می‌شود و هم از طرف باشگاه و هم از طرف جواد نکونام اتفاق خوبی پیش آید و بتوانیم بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده جذب کنیم.

علوی ادامه داد: وقت تیم ما در حال گذر است و باید هر چه سریع‌تر به فکر بازگشت به شرایط عادی خود باشیم و تکلیف تیم را مشخص کنیم.

محمد علوی

علوی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: با درایتی که از گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه دارم احساس می کنم صد در صد می‌تواند این پنجره را باز کند، چرا که می‌دانیم به دنبال عملی شدن این اتفاق است و به امید خدا پنجره نقل و انتقالاتی تیم به زودی باز شود.

محمد علوی در ارتباط با جذب بازیکن جدید گفت: نقل و انتقالات تیم ما به سرمربی بستگی دارد و او تشخیص می‌دهد و به همین دلیل تاکنون اسم بازیکنی مشخص نشده است.

علوی در انتها گفت: امیدوارم هر چه سریعتر تصمیم گیری‌های نهایی در باشگاه انجام شود و تکلیف تیم مشخص شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار