رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: برای اولین بار در استان اردبیل هتل آلاچیق در شهرستان کوثر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: بر اساس هدفگذاری‌های انجام شده نخستین هتل آلاچیق استان اردبیل در شهرستان کوثر و در مسیر گردشگری اردبیل- سرچم راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: با توجه به افزایش علاقمندی مسافران برای استفاده از فضا‌های سنتی و بومی، در راستای پاسخگویی به این علاقه گردشگران هتل آلاچیق عشایری در یکی از واحد‌های گردشگری کشاورزی راه‌اندازی و برای استفاده در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا در کنار راه‌اندازی هتل آلاچیق، تولیدات عشایری از قبیل بافته‌ها و سایر تولیدات آن‌ها نیز به گردشگران ارائه شود که این امر در کنار رشد گردشگری مناطق عشایری زمینه برای رونق تولید و فروش محصولات آن‌ها را فراهم خواهد کرد.

شهبازی بیان کرد: در سال‌های اخیر بخش گردشگری شهرستان در بخش زیرساختی تقویت شده که تلاش می‌کنیم تا در ایام پساکرونا زمینه برای معرفی این زیرساخت‌ها به گردشگران و ورود آن‌ها به شهرستان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.