مدیرعامل ستاد دیه بوشهر گفت: ۱۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان داریم که یک سوم آنان با ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانند آزاد شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سید اسماعیل موسوی مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۲۰ زندانی جرایم غیرعمد با ۶۰ میلیارد تومان بدهی چشم انتظار کمک خیران هستند.

او افزود: تمام این زندانیان مرد هستند و براساس بررسی صورت گرفته یک سوم این افراد هر کدام با ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌توانند آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون مردم نیکوکار این استان در مناسبت‌های مختلف به خصوص در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی کمک کرده‌اند.

موسوی عنوان کرد: با این کمک خیران، زمینه آزادی ۱۵۸ زندانی جرائم غیر عمد مالی فراهم شد.

او، نفقه، مهریه، چک‌های غیر کلاهبرداری، حوادث کارگاهی و تصادف را از جمله جرایم غیرعمد مالی معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر، ماه‌های محرم و صفر را فرصت مناسبی برای جذب کمک‌های مردمی به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برشمرد و گفت: انتظار است در این دو ماه زمینه آزادی تعدادی از این مددجویان فراهم شود و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

موسوی افزود: در همین راستا پویش هر هیات مذهبی، آزادی یک زندانی در استان بوشهر ایجاد شده است و انتظار داریم با توجه به شرایط سخت کرونایی و ممنوع شدن توزیع نذری، نذر مردم و خیران شکل جدیدی به خود بگیرد و به سمت آزادی این زندانیان گرایش پیدا کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.