مسافری که زیر قطار در حال حرکت سقوط کرده بود با هوشیاری سایر مسافران نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط یک مسافر در هنگام سوار شدن به یک قطار در حال حرکت در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور خبرساز شده است. در این حادثه که روز سه شنبه در یک ایستگاه قطار در شهر «ایندور» واقع در ایالت مادهیا پرادش رخ داد این زن با هوشیاری مسافران از مرگ گریخت.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مسافر که قصد سوار شدن به یک قطار در حال حرکت را دارد ناگهان به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرده و در معرض خطر قرار می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد بلافاصله مسافرانی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند وارد عمل شده و این زن را از داخل شکاف بیرون می‌کشند. در این حادثه این زن با واکنش به موقع سایر مسافران حاضر روی سکو از مرگ گریخت.


بیشتر بخوانید


«کهمراج مینا»، یک مقام راه آهن هند با اشاره به این حادثه گفت: «این زن به همراه شوهرش و یک کودک در حال سوار شدن به قطار بودند. شوهر وی و کودک موفق شدند سوار قطار شوند، اما این زن هنگام سوار شدن به قطار که در حال حرکت بود ناگهان لغزید و به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط کرد. خوشبختانه به دلیل هوشیاری مسافران دیگر، او از زیر قطار بیرون کشیده شد و نجات یافت.»

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار