مدیرکل انتقال خون البرز گفت: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اهدای خون البرزی‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این دو روز ۷۵۰ نفر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

حسینی افزود: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: اهداکنندگان مهمترین سرمایه نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی هستند و اگر این ایثارگران نباشند جان هزاران مصدوم تصادفات و حوادث مختلف، بیماران تالاسمی، بیماران هموفیلی نیازمند داروهای انعقادی، بانوان باردار، بیماران سرطانی و افرادی که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند به خطر می‌افتد.

او افزود: با هدف نظم دهی و جلوگیری از تجمع در مراکز انتقال خون استان و رعایت تمامی دستورالعمل ‌های بهداشتی، امکان نوبت‌دهی الکترونیکی از طریق درگاه رسمی سازمان انتقال خون استان و کشور فراهم‌شده است.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: انتقال خون ، اهدا خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.