فعال سیاسی اصولگرا درباره ترکیب کابینه سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: با توجه به سخنان امروز رئیس جمهور و ارائه برنامه‌های کلی دولت در مجلس  قاعدتا هریک از وزرا باید بخشی از پازل کلی برنامه های دولت سیزدهم را تکمیل کنند تا یک تصویر کلی از این برنامه ها داشته باشیم.

او درباره ملاک‌های ترکیب کابینه سیزدهم هم گفت: شاخص هایی که برای انتخاب وزرا اعلام کردند این بود که کار آمد ، انقلابی و جوان باشند و موضوع فساد ستیزی ، تجربه ، تخصص و تعهد را درباره تک تک وزرا باید شناسایی و نمره دهی شود تا بتوانیم دولت آینده را ارزیابی کنیم.

کنعانی مقدم تصریح کرد: قطعا ترکیب این دولت استفاده از ژنرال‌ها نیست، بلکه سربازانی هستند که خودر ا آماده حل مشکلات کشور کردند و این موضوع خود  امید را بیشتر می کند که دولت چابکی را در آینده شاهد باشیم.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا دولت جناحی است؟ بیان کرد: خیر . افرادی که در کابینه هستند ولایتمدار و در یک جهت حامی انقلاب و گفت و گو بر سر ارزش های انقلابی هستند و نگاه خاص جناحی به آن نشده است.

دبیر کل حزب سبز، عدم حضور برخی افراد در ترکیب کابینه را نیز اینگونه تشریح کرد: قاعدتا دولت در وزرا خلاصه نمی‌شود؛ بلکه ممکن است مسئولیت های دیگری برایشان در نظر گرفته باشند برای مثال  نماینده ایران در سازمان ملل و شورای امنیت و شورای اقتصاد اینها مکان هایی هستند که نیاز به حضور افراد مختلف دارد .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
رفتار دولت در معرفی یک وزیر متفرقه و بدون شناسنامه برای آموزش پرورش محبوبیت دولت را درنزد فرهنگیان تا ۶۰ درصد کاهش داد چون این بی حرمتی به معلمان در دوازده دولت قبلی هم تکرار شده است و معلمان علاوه بر نداشتن امکانات لازم آموزشی وحقوقی از وزیر مطمئن بعنوان پشتوانه روحی خود برخوردار نبودند وادامه این روند ،انتخاب آقای رئیسی برای دولت چهاردهم رابه خطر می اندازد وما درانتخابات دولت چهاردهم باید منتظر کاهش چشمگیر مشارکت مردم درانتخابات باشیم چون آموزش پرورش برای ۸۰ میلیون مردم از نان شب هم واجب تر ومهم تراست و امروزه آموزش پرورش تحت توطئه اشتغالزایی موسسات کنکوری کشور ازاصل واز اسب خود ساقط شده است وکارد به استخوان مردم رسیده ومردم ازاین بی حرمتی ها انتقام سختی ازدولت خواهند گرفت واین امر مثل خورشید در افکار آحاد مردم آشکار است. اینکه برخی ها می گویند سرداران جبهه ها همه جوان بودند این قول رهبری راهم بگویند که اول انقلاب ما بخاطر نداشتن نیروی مجرب محکوم به استفاده ازجوانان بودیم. ولی امروز افراد مجرب وجود دارند و حساسیت مردم به آموزش پرورش بشدت بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ژنرال هایی که در این هشت سال دیدیم عموما بازنشسته و از کار افتاده بودند!! بهتره که دوباره تکرار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
تنها راهی که بین بازار و نظامیا میشه صلح برقرار کرد اینه که نصف اقتصاد مملکت رو بدن دست بازاریا و نصفشو دست نظامیا
آخرین اخبار