حجت‌الاسلام سلیمی در موافقت با کابینه حجت الاسلام رئیسی گفت: رویکرد کلی انتخاب کابینه فساد ستیزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت‌الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کابینه آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس گفت: رویکرد کلی انتخاب کابینه فساد ستیزی است و دوستان با این رویکرد انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام سلیمی افزود:در مورد بروکراسی فسادخیز آیت الله رئیسی برنامه دارد و ۶ نکته را در این زمینه مطرح کرده است.

او اضافه کرد: کابینه آیت الله رئیسی نسبت به کابینه دولت قبل جوانتر است و مشورت با گروه‌های تخصصی در زمینه انتخاب کابینه از ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:حوزه دوم اصول کلی حاکم بر رویکرد کابینه است که ۳۰ حوزه مورد مداقه دوستان به عنوان برنامه کلی مطرح شده است.

او ادامه داد: در مورد خلاء در حوزه بانک خصوصی، محیط زیست، صندوق‌های بازنشستگی و تبدیل وضعیت نیرو‌های شاغل که مطرح شد این طور نیست و در برنامه به این‌ها به صورت جدی پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: درمورد هماهنگی برنامه‌های وزرا که حوزه فرا وزارتی است، رئیس جمهور هم در گذشته و هم امروز اعلام کردند که دکتر مخبر هماهنگ‌کننده تیم اقتصادی دولت است.

او اظهار کرد: شرایط کشور شرایطی نیست که ما معطل شویم و البته این به این معنا نیست که در توجه به سرعت انتخاب کابینه دقت را به حاشیه برانیم و خود آقای رئیس جمهور فرمودند اگر هر یک از وزرا تخطی کنند لحظه‌ای تعارف نداریم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که درحوزه نفت فقط ۸ میدان نفتی فعالیت دارند و ۱۴۰ میلیون متر مکعب گاز کاستی داریم نیاز است هرچه سریعتر کابینه شکل بگیرد.

او در پایان تاکید کرد: با اصول کلی دولت موافقیم و انشاالله دوستان همراهی کنند و از این گردنه عبور کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.