احمدی بلوطکی گفت: افرادی که تاکنون برای دریافت دز دوم واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند، سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: بار مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی اهواز بالا است و روزانه حدود ۲ هزار نفر به مراکز ۱۶ ساعته غرب و ۲ هزار نفر به مراکز منتخب شرق این شهر مراجعه می‌کنند که تست کرونای ۵۰ درصد این افراد، مثبت است.

او با اشاره به از سرگیری واکسیناسیون کرونا در اهواز افزود: از ساعت ۸ صبح امروز، ۷ مرکز تجمیعی در غرب و ۷ مرکز تجمیعی در شرق اهواز روند واکسیناسیون گروه‌های هدف را انجام می‌دهند.

احمدی بلوطکی بیان داشت: عده‌ای از افرادی که نوبت مرحله دوم واکسنشان فرا رسیده است و تاکنون برای دریافت دز دوم واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند، انتظار می‌رود این افراد سریع‌تر برای دریافت دز دوم اقدام کنند تا ایمنی لازم در بدن آن‌ها ایجاد شود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: نگرانی ما در خصوص مراجعه نکردن برخی افراد بالای ۶۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه‌ای برای دریافت دز دوم است، بنابراین اگر تاکنون فردی از این گروه‌ها واکسن دریافت نکرده است یا زمان تزریق دز دوم آن‌ها فرا رسیده، اما آن را دریافت نکرده، برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.