طبق نظرسنجی دانشگاه راسموسن آمریکا، ۵۵ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کامالا هریس واجد شرایط ریاست جمهوری نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد کامالا هریس، معاون ریاست جمهوری این کشور افزایش داشته است.

طبق نظرسنجی دانشگاه راسموسن آمریکا، ۵۵ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کامالا هریس واجد شرایط رئیس جمهوری نیست یا اینکه «اصلا» شرایط ریاست جمهوری را ندارد.

این نظرسنجی در پی ادامه سکوت کامالا هریس به خروج بی‌نظم و پر هرج‌و‌مرج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان منتشر شده است.

روز پنجشنبه، چند روز پس از اینکه طالبان کنترل کابل را در دست گرفت، هریس با انجمن ملی روزنامه‌نگاران سیاه پوست در یک برنامه تلویزیونی گفتگو کرد. اما در این گفتگو تنها در مورد وضعیت وخیم کرونا در آمریکا سخن گفت و در مورد وضعیت افغانستان و خروج نیرو‌های آمریکایی از آن سکوت اختیار کرد.

تنها واکنش هریس نسبت به مسائل افغانستان دو توییت اخیر وی بوده است. وی در یک توییت اعلام کرد خروج نیرو‌های نظامی آمریکایی از افغانستان «تصمیم درستی» بوده است و دیگر اینکه اکنون مأموریت آمریکا این است که امنیت را برای مردم خود و متحدان خود و هم‌چنین افغان‌های آسیب‌پذیر در خارج از کشور خودشان فراهم کند.

کامالا هریس این روز‌ها برای سفر به مالزی و ویتنام آماده می‌شود. هرچند که وی در این مدت درباره مسائل افغانستان سکوت کرده است، ممکن است در این سفر مجبور باشد به سوالاتی در این مورد پاسخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
چرا شما از این نظرسنجیا برای ایران انجام نمیدین که ماهم نظرمونو درمورد معاون اول و مسئولین بگیم
آخرین اخبار