نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس به بیان توضیحاتی درباره نواقص برنامه پیشنهادی دولت پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در  مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی رئیس دولت سیزدهم  گفت: برنامه ارائه شده  دولت کیفی نبود، بلکه کمی بود. در انتخاب وزرا ما ندیده ایم که سابقه ایثارگری و رزم آوری آن‌ها مطرح شود و این مسائل مطرح نشده بود.  

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: در مبارزه با فساد در این چهار سال چقدر باید کار کنیم؟ در رابطه با سامانه شفافیت، ثبت اموال مسئولان، ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و اینکه چقدر باید باشد مشخص نشده است؟ اصلاح نظام پولی و بانکی نیز مطرح نشده است آیا بناست بانک اسلامی داشته باشیم؟ نظارت بر بازار ما چگونه خواهد بود؟ آیا ایران خودرو و سایپا را بخش خصوصی خواهیم داد؟ دولت در ایران خودرو ۶ درصد سهام دارد، چرا باید مدیر عامل را دولت تعیین کند؟ مسئولان ایران خودرو می‌گویند اگر اداره آن را به ما بدهید ایران خودرو با با ۳۵ هزار میلیارد بدهی سود ده می‌کنیم و اگر این کار را نکردیم تمام سهام را هدیه می‌کنیم.

نوروزی ادامه داد: فعال کردن اقتصاد، کم کردن فاصله طبقاتی، راه اندازی سامانه شفافیت در دولت و ... باید در برنامه دولت اعلام می‌شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار