فرمانده انتظامی شوش از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله یاری فرمانده انتظامی شوش گفت:  طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در شوش به مدت ۲۴ ساعت اجرا شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ماموران پلیس با اقدام تخصصی به گشت زنی محسوس و نامحسوس پرداخت، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ۱۳ متهم عامل سرقت و تیراندازی غیرمجاز را شناسایی و در چند عملیات آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ یاری بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به هفت فقره تیراندازی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان هشت دستگاه موتورسیکلت، پنج قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: این طرح برای تامین امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد و از شهروندان خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.