مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: ١٠٠ هزار عدد کارتن خرما تاکنون به صورت امانی به کشاورزان شهرستان های سراوان، سیب وسوران، ایرانشهر و دلگان تحویل شده است.

دادرحمن بامری مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ارزان فروشی خرما توسط نخلکاران و با توجه به محدویت صادرات ناشی از بیماری کرونا و همزمانی آن با فصل برداشت خرما، تعاون روستایی سیستان بلوچستان به همراه کلیه شرکت‌ها واتحادیه ها امسال نیز کارتن خرما در اختیار کشاورزان متقاضی قرار می‌دهد.

مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ١٠٠ هزار عدد کارتن به صورت امانی به کشاورزان شهرستان‌های سراوان، سیب وسوران، ایرانشهر و دلگان تحویل شده است.

وی بیان کرد: این مدیریت با ظرفیت کامل سردخانه‌های متعلق به شبکه تعاون روستایی مستقر در ایرانشهر وسراوان که حدود ٣ هزارتن است و سردخانه‌های استیجاری با ظرفیت ١٠ هزار تن در ایرانشهر، مهرستان و سیب و سوران خرمای کشاورزان را نگهداری می‌کند.

بامری تاکید کرد: کشاورزان می‌توانند خرمای تولیدی خود را پس از بسته‌بندی به سردخانه‌های اتحادیه تعاونی روستایی مستقر در شهرستان بدون پرداخت هزینه تحویل، تا اتحادیه تعاون روستایی در موقع مناسب نسبت به فروش خرما اقدام کند ویا کشاورز هر زمانی که بازار مناسبی پیدا کرد شخصاً اقدام به فروش محصول خرما بکند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار