بازیکن جدید تیم فوتبال یوونتوس درباره پیوستن به این تیم نکاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مانوئل لوکاتلی، بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی ایتالیا که به تازگی با قراردادی ۳۵ میلیون یورویی راهی یوونتوس شده، درباره پیوستن خود به این تیم اظهار داشت‌: یوونتوس همیشه اولویتم بود. من در یک خانواده یوونتوسی بزرگ شدم و پوستر‌های ندود، دل پیرو و بوفون روی دیوار اتاقم بود. رویای من پوشیدن پیراهن یوونتوس و اکنون این رویا محقق شد. مذاکرات خیلی طولانی شد، اما حالا این جا هستم، زیرا شایستگی بازی در این تیم را دارم و کار‌های زیادی هست که باید انجام دهیم. 

او افزود: خیلی خوب است که با چندین هم تیمی ام در یورو ۲۰۲۰، در یوونتوس هم تیمی می‌شوم و آن‌ها را دوباره ملاقات می‌کنم. کیه لینی از من طوری استقبال کرد که انگار برادر کوچک‌تر او هستم. فوق العاده بود که او مرا در آغوش کشید.

لوکاتلی در ادامه صحبت هایش گفت: در یوونتوس، ذهنیت متفاوت از سایر تیم‌ها است و بازی کردن تحت نظر آلگری مایه افتخار است. گلی که با پیراهن میلان به یوونتوس زدم، یک لحظه فوق العاده بود، اما در آن سن، آماده نبودم تا آن همه انتظاراتی که از من وجود داشت را برآورده کنم. به لطف ساسولو، توانستم دوران فوتبالم را به مسیر درستی برگردانم. در یوونتوس هستم تا قهرمان شوم. یوونتوس پر از قهرمانان بزرگی است و حضور در کنار بازیکنانی، چون رونالدو و دیبالا در رختکن تیم، مایه خرسندی است. شنیده ام کلودیو مارکیزیو می‌خواست به یوونتوس بیایم. او کار‌های زیادی برای یوونتوس انجام داده و می‌خواهد پا جای پای او بگذارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.