شهرکی گفت: از ابتدای امسال پس از ۶۵ هزار بازرسی از اصناف استان ۱۰۳ میلیارد تومان تخلف کشف شده است.

 داوود شهرکی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در مدت چهار ماه امسال در سیستان و بلوچستان ۶۵ هزار و ۱۵۵ بازرسی از اصناف استان انجام گرفته که منجر به تشکیل دو هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف با مجموع ارزش بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی پرونده‌های تخلف متشکله برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی ارسال شده است.

وی بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا طی مدت اعلام شده در سطح استان تعداد ۱۴ هزار و ۴۱ بازرسی در قالب ۶۹۹ گشت مشترک نظارتی با حضور دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

شهرکی ادامه داد: در بخش مشارکت مردمی نیز طی این مدت تعداد ۷۷۸ مورد گزارش مردمی در سطح استان از طریق مراجعه حضوری به ادارات صنعت، معدن و تجارت، تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ و درگاه وب سایت www.۱۲۴.ir دریافت شده است. از کل گزارشات مردمی دریافتی طی این مدت و پس از بررسی بازرسان ۲۰۰ مورد متخلف شناخته شده، ۳۳۳ مورد غیر متخلف و ۴۴ گزارش نیز منجر به رضایت شاکی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی گزارشات مردمی دریافتی در چهار ماهه نخست امسال مربوط به گرانی بوده در خصوص کمبود کالا هیچ گزارشی اخذ نشده است.

وی گفت: در بازه زمانی اعلام شده در حوزه آرد و نان در کل استان سه هزار و ۸۹۵ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۱۸۹ پرونده با مجموع ارزش بالغ بر ۳۴۹ میلیون تومان شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار