نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: وزرای پیشنهادی دولت انقلابی، باید شرایط لازم را برای تحول و رونق کشور داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: رییس جمهوری به عنوان نماد تفکر انقلابی، اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارایه داده است و افرادیکه که به عنوان وزیر در دولت انقلابی بکار گرفته خواهند شد باید واجد شرایط باشند تا تحول مدنظر ریاست‌جمهوری را برآورده کنند.

او افزود: امیدواریم اقدامات در لرستان توسط دولت سیزدهم موجب رسیدن به نقطه مطلوب شود و افرادی که در این استان منصوب می‌شوند باید الزامات لازم را برای ایجاد تحول داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخشی دیگر از خطبه‌های خود گفت: افراد قانون شکن و ضد امنیت مردم اقدام به سرقت مسلحانه در شهر‌های مختلف استان کرده اند که توسط نیروی انتظامی و با همکاری نیرو‌های امنیتی دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: صرف نظر از ریشه این سرقت ها، نباید به واسطه هر امری امنیت مردم را برهم زد، همچنین اقتدار و اعمال قانون بهترین عملکرد است و باید بگونه‌ای باشد که عبرتی برای دیگران شود.

او ادامه داد: سارقان باید احساس کنند که اشد مجازات در انتظار آنان است هرچند که در برخی موارد اصلاح قوانین موجب بازدارندگی بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مراسم دهه اول محرم با شکوه برگزار شد و آیین‌های لرستان مورد توجه داخل و خارج کشور قرار گرفته است، همچنین برگزاری مراسم مذهبی که با شعور و شور مردم همراه بود موجب معرفی یزدیان زمانه می‌شود.

شاهرخی همچنین با اشاره به سالروز ولادت شیخ الرییس ابن سینا و تبریک روز پزشک بیان کرد: همه باید از پزشکان و تیم همراه آنان تشکر کنند چراکه پیشگیری از امراض و درمان و تسکین بیماران از وظایف این قشر می‌باشد.

او همچنین به یازدهم محرم روز اسرا و مفقودین اشاره کرد و گفت: مسلمین حتی اگر در بند باشند، اما با اعتقاد خود برای کشور فداکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.