حجت الاسلام سعادت فر گفت: هدف از تحولات در افغانستان توطئه چینی برای ایران و انقلاب اسلامی است که با درایت رهبری و وحدت مردم خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق که در حسینیه اعظم سفلی این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا از عزاداری باشکوه هیات‌ها و دست اندرکاران عزاداری ها، وعاظ و مداحان اهل بیت (ع) بافق تشکر کرد و آن را نماد وحدت، همدلی و حسینی بودن بافقی‌ها دانست.

او افزود: در برگزاری آئین‌های عزاداری محرم برخی از مسئولان همراهی کردند، ولی برخی دیگر همراه نبودند که می‌شد با همکاری بیشتر، این آئین‌ها با عظمت بیشتری برگزار شود.

امام جمعه بافق بیان داشت: برخی از مدیران که هنوز بر سر کار هستند به دلیل نبود اعتقاد به مسائل دینی در این موارد هم بی تدبیری کردند، چرا که درک درستی از مجالس عزای حسین (ع) ندارند برای همین نمی‌توانند برنامه ریزی درستی انجام دهند.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات افغانستان اشاره کرد و گفت: تحولات افغانستان با پول استکبار جهانی و همدستانش مثل وهابیت و صهیونیست در حال شکل گیری است و با توطئه‌های آمریکا انجام شده است.

او تصریح کرد: هدف از تحولات در افغانستان توطئه چینی برای ایران و انقلاب اسلامی است که با درایت رهبری و وحدت مردم خنثی می‌شود.

امام جمعه بافق افزود: دشمن و فتنه گران در اطراف مرز‌ها کمین کرده اند، اما آنچه باعث شده کاری پیش نبرند، رهنمود‌های رهبری و آگاهی و بصیرت مردم انقلابی است.

او گفت: طالبان امروز، همان طالبان دیروز است با این تفاوت که شیوه خود را عوض کرده و افرادی که در کشور این طالبان را تغییر یافته می‌دانند اگر مغرض نباشند، سهل اندیش هستند، زیرا طالبان با تجربه، خطرناک‌تر است.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت هفته دولت، گفت: مجلس شورای اسلامی سعی کند کار رای اعتماد را در کمترین زمان انجام دهد تا دولت انقلابی کار خود را شروع کند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیر بهداشت دقت بیشتری کند چرا که طب سنتی در درمان کرونا نادیده گرفته شده است.

او بیان داشت: برخی از رسانه‌ها دنبال زیر سوال بردن دولت انقلابی و حزب اللهی‌ها هستند و با تفرقه افکنی دنبال فتنه گری هستند، اما بدانند که تحلیل‌های سطحی به جایی نمی‌رسد.

گرامیداشت روز تکریم مساجد و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، توجه به تقویت بدن برای بیماری کرونا و اهمیت طب سنتی و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار