تشییع پیکر سروان شهید مالک رسولی نیک فرمانده جوان پاسگاه خنافره شادگان با حضور جمعی از مردم و مسئولان استانی و محلی امروز در الهایی اهواز صورت پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تشییع سروان شهید مالک رسولی نیک امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان، فرماندهان نظامی، همرزمان و خانواده شهید در شهر الهایی اهواز برگزار شد.

️پیکر این شهید صبح دیروز در شادگان و اهواز تشییع و سپس در الهایی اهواز به خاک سپرده شد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مالک رسولی نیک گفت: برای تامین و حفظ امنیت مردم تا پای جان ایستاده ایم و سند ادعای ما تقدیم ۳ شهید طی یک ماه گذشته است.

او افزود: شهادت برادر همکار و همرزم شهیدمان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آحاد کارکنان نیروی انتظامی و مردم شریف، متدین و انقلابی این منطقه به خصوص خانواده معظم و معزز این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سردار صالحی با بیان اینکه این شهید عزیز از فرماندهان بسیار خوب نیروی انتظامی بود، بیان داشت: شهید مالک رسولی نیک افسری مومن، شجاع، دلیر، متدین و شایسته از تبار عشایر غیور عرب خوزستان بود که در حادثه تروریستی به دست عناصر وابسته و گروه‌های معاند به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه پدر این شهید بزرگوار رزمنده ۸ سال دفاع مقدس بود، اظهار داشت: درود و رحمت خدا بر این پدر و مادری که چنین فرزندان لایق، مومن و متدینی را تربیت و به جامعه اسلامی تقدیم کردند.

مراسم خاکسپاری پیکر فرمانده جوان پاسگاه خنافره شادگان در الهایی

مراسم خاکسپاری پیکر فرمانده جوان پاسگاه خنافره شادگان در الهایی

مراسم خاکسپاری پیکر فرمانده جوان پاسگاه خنافره شادگان در الهایی

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش بکنه
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۰۶:۴۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام روح شاد برای امنیت ما شهید شد