سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است مسیری که با راهبرد رئیس فدراسیون تاکنون برای بازگشت میزبانی تیم ملی فوتبال ایران پشت سر گذاشته شده، می‌تواند وفاق را به جامعه برگرداند و منافع فوتبال را تامین کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: برای بازگشت میزبانی بازی‌های تیم ملی مشکلات فراوانی وجود داشت که هم نیاز بود در بعد سخت افزاری برخی امکانات فراهم شوند یا بهبود یابند و هم در حوزه‌ بین الملل با موارد متعدد و گوناگونی رو به رو بودیم که بایستی رایزنی‌های رسمی و غیر رسمی متعددی انجام شود. در این مسیر فدراسیون فوتبال با تلاش‌ها، پیگیری‌ها و رایزنی‌های شخص عزیزی خادم و با انجام کار تخصصی سعی کرد موانع را یکی یکی برطرف کند تا شرایط برای بازگشت میزبانی به تهران فراهم شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در واقع آن چه برای ما اهمیت داشت، این بود که خواسته به حق مردم که تیم ملی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی میزبانی کند، تحقق یابد. برای همین به تعامل با دستگاه‌های گوناگون داخلی و خارجی پرداختیم و پس از آسیب شناسی موارد درخواستی، برای حل و فصل آن‌ها اقدام کردیم. در شرایط همه گیری ویروس کووید ۱۹ هستیم و علاوه بر این معضل جهانی، موارد سخت افزاری متفاوتی باید در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران اصلاح می‌شدند. ورود، اسکان و زمین تمرینی تیم‌های حریف از دیگر موضوع‌هایی بودند که باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شوند و البته بحث گمرک و ورود تجهیزات مورد نظر و موارد دیگر نیز با تعامل بین دستگاهی حل شده اند. در حال حاضر نیز در پی حل موضوع پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی هستیم و معتقدم تکرار تجربه آن چه پشت سر گذاشتیم، می‌تواند وفاق را به جامعه برگرداند.

کامرانی فر ادامه داد: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی داریم و ضمن تشکر از مدیران ارشد این مجموعه، امیدوارم تا فرصت داریم، بتوانیم این موضوع را نیز حل و فصل کنیم. در صورت رفع موانع پیش رو در روز‌های آینده، مفصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان یازدهم شهریور ماه در چارچوب دور نهایی انتخابی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باید برابر سوریه صف آرایی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار