محدودیت‌های کرونا تردد در مسیر‌های ارتباطی قزوین را ۷۰ درصد کاهش داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: محدودیت‌های جدید کرونا در روز‌های اخیر تردد در مسیر‌های استان را نسبت به قبل از آن حدود ۷۰ درصد کاهش داده است.

منوچهر حبیبی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری‌ها مراجعه نکنند چرا که تا پایان روز شنبه هیچ مجوز ترددی صادر نخواهد شد.

به گفته وی، ادارات، بانک‌ها و اصناف استان قزوین به جز مشاغل و کسب و کار‌های ضروری که فهرست آن‌ها قبل از این اعلام شده تا پایان روز شنبه هفته پیش رو (فردا) تعطیل هستند.

این مسوول با اشاره به تعطیلی تمامی تفرجگاه‌های استان، افزود: هتل‌ها و میهمان پذیر‌های استان نیز در این روز‌ها تعطیل است و تا پایان روز شنبه هیچ مسافری را پذیرش نمی‌کنند.

حبیبی افزود: ورودی‌ها و خروجی‌های مسیر‌های ارتباطی استان نیز به روی خودور‌های با پلاک غیربومی تا روز شنبه همچنان بسته خواهد بود و اجازه خروج پلاک‌های بومی از استان نیز به خودرو‌ها داده نمی‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: برای کاهش شیوع کرونا در موج پنجم چاره‌ای جز قرنطینه عمومی و اعمال محدودیت‌های جدید وجود نداشته است و امیدواریم مردم با همکاری بیشتر در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهبود شرایط و کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.