مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با بیان اینکه در حال حاضر شادگان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: آمار مبتلایان به کووید در این شهرستان همچنان ۳ رقمی است.

نور اله طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هم‌اکنون شهرستان شادگان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و وضعیت موجود نتیجه بی‌توجهی‌ها به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در طول روز‌های گذشته است.

او افزود: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی موجب شده وضعیت این شهرستان از لحاظ مبتلایان روزانه بالا باشد.

طاهری با اشاره به افزایش بی‌سابقه تعداد مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان شادگان در آغاز موج پنجم کرونا گفت: شیوع ویروس جهش یافته کرونا دلتا منجر به افزایش تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان شده است و روزبه روز نیز سیر صعودی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان اضافه کرد: با افزایش بستری‌ها حتی یک تخت خالی برای پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان وجود ندارد و حجم مراجعات سبب دلنگرانی‌های کادر درمان شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: در کنار رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی، حضور در محافل عمومی و هیئت‌های مذهبی، تجمعات غیر ضروری موجب بدتر شدن وضعیت کرونای شهرستان شادگان شده است.

آمار مبتلایان به کرونا در شادگان همچنان ۳ رقمی است

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.