سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه همزمان با آغاز دهه اول محرم با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت ناحیه ثارالله (ع) شیراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیران، فرماندهان و تمامی بسیجیان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش، گفت: ماه محرم ماه انفاق جان، انفاق مال، ایثار و از خودگذشتگی است.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه فجر استان فارس در ماه مبارک رمضان و دهه ولایت برگزار شده و سومین مرحله این رزمایش همزمان با شروع دهه اول محرم بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر استان فارس توزیع می‌گردد که ۵ هزار بسته از این آمار توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز انجام می‌گیرد.

علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) نیز ضمن قدردانی از دست اندرکاران این رزمایش، گفت: این رزمایش به همت فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشاری ناحیه ثارالله (ع) شیراز صورت خواهد پذیرفت و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

او افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات و نهاد‌ها گامی نو در راستای اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی برداشته و اقدام به تامین بیش از ۱۸ دستگاه خودرو به مراکز درمانی شهدای والفجر و شهدای انقلاب شهرستان شیراز (جهت کمک به طرح واکسیناسیون آحاد مردم) کرده است.

همچنین با فراخوانی و اعزام بسیجیان و گروه‌های جهادی ناحیه به مراکز درمانی خاص بیماری کرونا کمک قابل توجهی به کادر درمان کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
چرابه نیازمندان فیروزآبادنمیدهنندهمه باهم برابرند
آخرین اخبار