هواداران تیم فوتبال پاری سن ژرمن امیدوارند که امشب هر ۳ مهاجم مشهور تیم خود به صورت همزمان پا به زمین مسابقه بگذارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف تیم فوتبال برس خواهد رفت. دیداری که نه به دلیل جایگاه ۲ تیم در جدول و نه به خاطر سابقه ۲ تیم، بلکه به دلیل حضور لیونل مسی در تیم فوتبال پاری سن ژرمن از حساسیت خاصی برخوردار است. حساسیتی که می‌تواند با حضور نیمار و امباپه در پیشانی خط حمله تیم فرانسوی این مسابقه را برای تمام هواداران دنیای فوتبال هیجان انگیز کند.

حضور کیلیان امباپه فرانسوی که هفته گذشته در لیگ فرانسه برای تیم خود گلزنی کرده بود، در مسابقه امشب قطعی است؛ اما لیونل مسی و نیمار با وجود آمادگی بالا و حضور در تمرینات همچنان حضورشان در مسابقه مقابل تیم برس قطعی نیست و تا کنون صحبتی نیز درباره بازی نکردن این ۲ ستاره مطرح نشده است.

نیمار، مسی و امباپه مثلث هجومی عجیبی را تشکیل خواهند داد و شاید هیچ مدافع و تیمی علاقه به بازی مقابل این ۳ مهاجم به صورت همزمان نداشته باشد؛ اما باید دید که پوچتینو سرمربی آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن بالاخره چه زمانی این ۳ مهاجم را در کنار هم استفاده خواهد کرد و یا با توجه به درخواست جدایی امباپه فرانسوی مثلث هجومی نیمار، مسی و امباپه اصلا کنار یکدیگر بازی خواهند کرد یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار