ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری در خصوص روند آماده سازی و شروع مسابقات ارتش‌های جهان (۲۰۲۱) در اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری گفت: پس از ابلاغ ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر میزبانی نیروی زمینی از مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان (۲۰۲۱) مرکز آموزش توپخانه وموشک‌ها و دیگر یگان‌های نزاجا اقدام به آماده سازی میدان مسابقات در شاهین شهر و کوه صفه اصفهان کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات میدان تجربه و دوستی بین کشور‌ها است، افزود: این مسابقات از سال ۲۰۱۵ توسط روسیه و با حضور کشور‌های مختلف آغاز شد و تیم ایران تاکنون نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کرده است.

امیر سرتیپ دوم آذر افروز با اشاره به بخش‌های مختلف این مسابقات، بیان کرد: یکی از شاخه‌های مهم این مسابقات اربابان سلاح است که تفسیر مهم این شاخه، نگهداری تجهیزات توپخانه‌ای است در این شاخه تیم‌هایی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، چین و روسیه شرکت دارند.

ارشد نظامی ارتش در اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری به سخت‌ترین و پیچیده‌ترین رشته این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد:  رشته اربابان سلاح در ۵ مرحله با جنگ افزار‌های توپخانه و انواع سلاح‌های سبک و اجتماعی برگزار می‌شود، که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پای ثابت این مسابقات بوده و تا کنون نتایج خوبی را بدست آورده است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات چهار تیم از کشور‌های ایران، روسیه، ازبکستان و ویتنام به میزبانی مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی ارتش در اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.