اوسطی گفت: محمدمهدی اسماعیلی،به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توان بهبودی و احیای حوزه فرهنگ و هنر را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های ارائه شده و نیز سابقه مدیریتی، اسماعیلی گزینه قابل قبولی است و پیش بینی می‌شود در مجلس شورای اسلامی با حداکثر آرا سکان این وزارتخانه را به دست بگیرد.

او ماموریت اصلی وزارات فرهنگ و ارشاد اسلامی را مقابله با جنگ نرم برشمرد و افزود: این مهم متاسفانه در سال‌های گذشته با غفلت مواجه بوده و اغلب وزرا نتوانسته اند کارنامه موفقی از خود به جای بگذارند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی به مزیت‌ها و ویژگی‌های اسماعیلی اشاره کرد و افزود: او فردی جوان و پرانرژی است و قدرت اندیشه ورزی بالایی دارد که این قدرت تحلیلگری یکی از مهمترین خصیصه‌هایی است که باید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشد و از آنجا که اسماعیلی انقلابی و متعهد و دارای قدرت تجزیه و تحلیل مناسبی است، می‌تواند با شاختی که نسبت به مسائل جنگ نرم دارد، تحول خوبی را در این حوزه ایجاد کند.

اوسطی با اشاره به استراتژی و راهبرد خوب اسماعیلی در حوزه فرهنگ و هنر افزود: او می‌تواند رویه‌های ناموفق قبلی را اصلاح و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از حال انفعالی رکود خارج کند.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حوزه فرهنگ و هنر است، یادآور شد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و نیز ریل گذاری این حوزه در مسیر اسلامی و انقلاب از مهمترین برنامه‌هایی است که وزیر آینده باید آن را مدنظر قرار دهد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی دیدگاه خود نسبت به برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی را کاملا مثبت دانست و افزود: حتما از او حمایت لازم را خواهیم داشت و کمیسیون کشاورزی مجلس نیز پس از شنیدن برنامه‌های اسماعیلی نگاه مثبتی نسبت به او دارد و مجمع نمایندگان استان نیز موافق او هستند.

محمدمهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.

عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا وسیما، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.