در حالی که دیروز تعداد قربانیان کرونا در استان بوشهر ۶ نفر بود امروز دوباره آمار دو رقمی شد و به ۱۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان کنونی، ۸۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۵ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹۸ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، افزود: ۳۷ نفر از این بیماران در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به فوت ۱۶ نفر دیگر بر اثر کرونا، ادامه داد: ۶ مرد ۸۳، ۸۲، ۸۱، ۶۴، ۵۶، ۶۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، ریوی، فشارخون و دیابت، ۴ مرد ۶۱، ۴۲، ۴۱ و ۳۷ ساله بدون سابقه بیماری و ۶ زن ۷۵، ۷۲، ۶۷، ۶۲، ۶۱ و ۴۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، چربی خون و دیابت فوتی‌های جدید کرونا در استان هستند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۷۵ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که ۱۲۹ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۷ هزار و ۱۱۷ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۶۷۶ نفر نیز به همین علت جان باخته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.