داکتر عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی با خلیل الرحمان حقانی از اعضای رهبری طالبان و هیئت همراهش دیدار کرد. در این دیدار بر تامین امنیت جان و مال و آبروی مردم تاکید شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، داکتر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی با خلیل الرحمان حقانی از اعضای رهبری طالبان و هیئت همراهش دیدار کرده است.

در این دیدار که با حضور حامد کرزی رئیس جمهور پیشین، فضل الهادی مسلم یار و شمارى از علما و بزرگان کشور در خانه داکتر عبدالله صورت گرفت در مورد تامین امنیت شهروندان، وحدت و همکاری برای آینده کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

داکتر عبدالله در این دیدار از آنان خواست تا تامین امنیت، حفظ جان، مال، آبرو و عزت مردم را در صدر اولویت های‌شان قرار دهند.

وی با اشاره به نگرانی‌های شهروندان کابل و باشندگان ولایات تأکید نمود که در شرایط حساس کنونى امنیت جمعی و حفظ جان و مال مردم باید اولویت اساسی همه ما باشد.

در ادامه رییس شورای عالی مصالحه ملی خاطر نشان ساخت که او از افغانستان مستقل، واحد و عدالت محور حمایت می‌کند و تاریخ کشور نشان می‌دهد که در نبود عدالت اجتماعی، تامین امنیت و تحکیم وحدت ملی ممکن نیست.

در همین حال، خلیل الرحمن حقانی از تلاش‌ها برای تامین امنیت شهروندان کابل اطمینان داده و خواهان همکاری بزرگان و رهبران سیاسی مملکت در راستای تامین امنیت مردم شد.

این در حالی است که پیش از این نیز رهبری طالبان تاکید کرده اند که مردم نباید نگران باشند و هیچ کس تحت تعقیب نیرو‌های آنان قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.