کودکی دچار یک بیماری نادر شده بود که نمی توانست از طریق دهان غذا بخورد و هر چیزی که می خورد به ریه هایش می رفت. به همین دلیل از طریق لوله های شکمی تغذیه می شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۲۴ ای ای، هارلی به بیماری نادری دچار شده بود که باعث می‌شود هرچیزی که می‌خورد به ریه‌هایش برود. بعد از مراجعه این کودک به بیمارستان، پزشکان از وضعیت اسرارآمیز او که باعث می‌شد نتواند غذا بخورد، حیرت زده و متوجه شدند که تمام شیری که او سعی کرده بنوشد مستقیماً به ریه‌هایش رفته است. هنگامی که او فقط یک هفته داشت، والدینش متوجه شدند که او می‌تواند فقط یک یا دو دوز شیر را قبل از شروع به گریه بنوشد و همین باعث شد که هارلی در سه ماهگی به بیمارستان منتقل شود.

خانواده هارلی

معاینات پزشکی نشان داد غذای مصرفی کودک به جای رفتن به معده به ریه‌های او می‌رود و همین مشکل باعث شد که در سه سال اول زندگی‌اش نتواند هیچ چیزی را از طریق دهانش بخورد و لوله‌ای به شکمش چسبیده بود. با وجود معاینات جامع و دو عمل جراحی سینه که در بیمارستان انجام شد، پزشکان نتوانستند تشخیص دهند که کودک از چه مشکلی رنج می‌برد اما پس از مدتی سایر آزمایشات انجام شده بر روی هارلی نیز نتایج شگفت انگیزی را نشان داد و او اکنون دیگر مشکلات زیادی در غذا خوردن ندارد و فقط نمی‌تواند هر غذایی را بخورد.

کیمبرلی، مادر این پسر بچه می‌گوید: "وضعیت هارلی بسیار دشوار بود، او سه سال نمی‌توانست به طور عادی غذا بخورد، اکنون پزشکان به ما توصیه کرده اند که وضعیت او را به صورت مداوم تحت نظر داشته باشیم و در صورت بروز مجدد مشکل به بیمارستان برویم. بر اساس گزارش‌ها، مادر هارلی شروع به جمع آوری پول برای دادن اسباب بازی به کودکانی کرده که بیماری مشابه به پسرش دارند. خانواده هارلی هنوز امیدوارند که روزی او بتواند تمام غذا‌هایی را که بچه‌های دیگر از آن لذت می‌برند به راحتی بخورد."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
خدا انشاالله شفا بده
آخرین اخبار