مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان در حالی به میزبانی روسیه جریان دارد که کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها از کسب مدال بازماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سبحان یاری کشتی گیر کرمانشاهی وزن ۷۴ کیلوگرم حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان بود که با یک شکست از ادامه رقابت‌ها بازماند.

یاری پس از آن که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در دور دوم به مصاف استامبول ژانیبک اولو از قرقیزستان رفت، اما با حساب ۱۶ بر ۹ مقابل حریف تن به شکست داد.

این کشتی گیر کرمانشاهی که برای ماندن در جدول مسابقات منتظر صعود ورزشکار قرقیزستانی به فینال بود با شکست وی در مرحله نیمه نهایی نتوانست به جدول بازنده‌ها راه یابد و به ناچار از مسابقات کنار رفت.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست، عرفان الهی و محمد نخودی کشتی گیران اوزان ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم کشورمان به مدال طلا و علیرضا عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

احسان امینی مربی کرمانشاهی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی در روسیه حضور دارد.

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان روز‌های ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود.

سه جودوکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی حضور یافتند

اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران با حضور ۱۸ ورزشکار در حالی آغاز شده که سه جودوکار کرمانشاهی نیز در آن حضور دارند.

مسعود رستگار، احسان زارع و مهرداد صیدی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در چهارمین اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان کشورمان هستند.

زارع در وزن ۶۶- کیلوگرم حضور دارد و رستگار و صیدی جودوکاران وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ایران هستند.

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران که از دیروز (۲۶ مرداد) آغاز شده تا سوم شهریور در تهران - کمپ تیم‌های ملی ناشنوایان ایران ادامه پیدا می‌کند.

تیم ملی جودو ناشنوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که آبان امسال در کشور فرانسه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

محمدرضا لویی مقدم به عنوان سرمربی و محمدحسن مجلسی، مصطفی نمکیان و شهرام نوش آبادی به عنوان مربی هدایت تیم ملی جودو ناشنوایان ایران را برعهده دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.