جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمهیدات ترافیکی لازم صورت گرفته و پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان مراسم در کنار عزاداران حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت و تمهیدات ترافیکی شهر تهران را در روز عاشورای حسینی اظهار کرد: طبق اعلام قبلی و اطلاعیه‌های متعددی که به سمع و نظر شهروندان و رانندگان گرامی رسید، تا پایان مراسم امروز و شام غریبان تمهیدات ترافیکی در سطح معابر شهر تهران برقرار است و تردد کلیه کامیون‌ها در طول بزرگراه‌ها و مسیر‌ها و معابر شهری ممنوع بوده و همکاران بنده از ورود این وسایل نقلیه ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی افزود: با توجه به حضور هیئات عزاداری در سطح معابر از رانندگان این انتظار می‌رود با سرعت مطمئنه و یا حتی کمتر از آن در سطح معابر تردد کرده و با توجه به خلوتی معابر از سرعت و سبقت در بزرگراه‌ها پرهیز کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری نماز ظهر عاشورا در میادین و خیابان‌های اصلی هستیم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات لازم را بمنظور تامین نظم عبور و مرور و اتخاذ کرده و تا پایان مراسم در کنار عزاداران و نمازگزاران گرامی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار