دهکده طلایی بابل این روز‌ها به باشگاهی سازنده در فوتبال مازندران و کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دهکده طلایی بابل، امسال نخستین تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور را با کسب نتایجی ارزشمند پشت سر گذاشته و تاکنون ۹ بازیکن پس از درخشش در این تیم بابلی به تیم‌های جوانان و امید‌های استقلال تهران، نساجی قائمشهر، مقاومت و پیام تهران پیوسته اند.

ابوالفضل هاشمی کاپیتان و سنگربان، محمود انتظاری مدافع و امیرحسین خلیل‌زاده مهاجم فصل گذشته تیم دهکده طلایی بابل با تیم امید‌های استقلال تهران قرارداد بستند.

امیرحسین سام مدافع تیم دهکده طلایی بابل هم به تیم جوانان استقلال تهران پیوست.

علی محمدی مهاجم فصل گذشته تیم کیان سام بابل و آقای گل گروه شمال لیگ برتر امید‌های کشور و از محصولات باشگاه دهکده طلایی، امسال در تیم امید‌های استقلال تهران توپ خواهد زد تا به عنوان سهمیه بزرگسالان، شاگرد فرهاد مجیدی هم باشد.

امیرمحمد غلامزاده آقای گل گروه شمال لیگ برتر جوانان کشور و سیدعلی حسینی دو مهاجمی هستند که امسال از دهکده طلایی راهی امید‌های نساجی شدند.

پویا کبیری در پست هافبک و نیما یوسفی در پست مدافع دیگر بازیکنانی هستند که امسال به ترتیب با پیراهن تیم‌های پیام و مقاومت تهران در لیگ برتر امید‌های تهران به میدان می‌روند.

دهکده طلایی بابل با مربیگری عباس شکری در گروه دوم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور با یک امتیاز اختلاف، پس از تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران، قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌ها از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

آن‌ها برای اینکه از قافله لیگ، جذب مهره و بازیکن سازی عقب نمانند، تمرینات خود را از ۲۶ خرداد ماه با تست گیری از ۳۰۰ بازیکن بومی مازندران و شهر‌های اهواز، اراک، اصفهان، کرمان و همدان، آغاز کردند.

ضمن اینکه دهکده طلایی، ۵ بازیکن جدید هم از تیم شهدای قراخیل قائمشهر قهرمان نوجوانان مازندران، و ۲ بازیکن از نساجی و نوژن بابل جذب کرد.

امیر رضا زنگی (دروازه بان)، امیرعلی خوشرویان (دفاع چپ)، محمد مهدی گرایی و آرش حیدری (هافبک وسط)، طا‌ها قنبری (هافبک راست) از شهدای قراخیل، امیررضا رضاپور (دفاع وسط) از نساجی و اسماعیل باباجان پور (دفاع) از نوژن بابل، بازیکنانی هستند که فعلا توسط دهکده طلایی برای فصل جدید در نظر گرفته شدند.

روشی که دهکده طلایی بابل در سازندگی و پرورش استعداد‌های پایه مازندران، در پیش گرفته، قابل تحسین و مثالزدنی است.

قطعا این باشگاه خصوصی نیازمند توجه از سوی مسئولان بابل و استان است تا در سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر در عرصه بازیکن پروری و مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور باشیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.