مدیر موسسه خیریه مریم عذرا و مرکز مثبت زندگی اندیمشک گفت: به مناسبت یوم العباس و عاشورا حسینی ۱۵ هزار پرس غذای نذری میان عزاداران و نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهلا سهرابی مدیر موسسه مریم عذرا و مرکز مثبت زندگی اندیمشک ضمن تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی، گفت: هر سال به مناسبت یوم العباس (ع)، ۱۵ هزار پرس غذای نذری همزمان با تاسوعا و عاشورا حسینی طبخ و میان عزاداران توزیع می‌شود.

او افزود: این ۱۵ هزار پرس غذا به همت موکب بیت الزهرا، موکب نورالزهرا و موسسه خیریه مریم عذرا تدارک و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی پخت شده است.

سهرابی با بیان اینکه در اندیمشک مراسم یوم العباس (ع) در روز تاسوعا برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم یوم العباس در سال‌های گذشته در این شهرستان با استقبال مردم بسیار پرشور برگزار می‌شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی که در کشور حاکم است این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور عاشقان مکتب امام حسین (ع) برگزار و از طریق رسانه ملی نیز پخش خواهد شد.

مدیر موسسه خیریه مریم عذرا و مرکز مثبت زندگی گفت: این ۱۵ هزار پرس غذای گرم همزمان با توزیع میان عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورا در محلات محروم و فقیرنشین اندیمشک به صورت بسته بندی‌های کاملا بهداشتی توزیع می‌شود.

توزیع ۱۵ هزار پرس غذای نذری در میان نیازمندان اندیمشک

توزیع ۱۵ هزار پرس غذای نذری در میان نیازمندان اندیمشک

توزیع ۱۵ هزار پرس غذای نذری در میان نیازمندان اندیمشک

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.