به زودی تحولی بزرگ در حوزه بهداشت و درمان بهبهان ایجاد می‌شود

فرماندار بهبهان گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تامین اعتبارات و کمک خیران با راه اندازی مراکز مختلف درمانی در حوزه علوم پزشکی شهرستان شاهد تحولی بزرگ در این زمینه خواهیم بود.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تا کنون ۱۷۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پول واریز شده که بخشی از مبلغ در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هزینه می‌شود و در مجموع به زودی تحولی بزرگ در حوزه درمان بهبهان صورت می‌پذیرد.

او با بیان اینکه حوزه علوم پزشکی بهبهان به بیش از ۵۰۰ هزار نفر خدمات درمانی ارائه می‌کند، افزود: تاکنون ۴ مرکز واکسیناسیون در بهبهان ایجاد شده و به زودی پنجمین پایگاه تزریق واکسن تجهیز و بازگشایی می‌شود، ضمن آنکه نیاز است تا بیش از این نیز مراکزی راه اندازی گردد که به دنبال دایر کردن ششمین محل مایه کوبی علیه ویروس کرونا هستیم.

علاوه بر آن رمضان احدی سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان نیز با بیان اینکه با راه اندازی مرکز جامع قلب راه به کمک خیرین و همچنین مرکز جامع سرطان تحول بسیار خوبی در حوزه علوم پزشکی بهبهان رخ می‌دهد، بیان کرد: هم اکنون نیز وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان نسبت به برخی از شهرستان‌ها مطلوب است که با برنامه ریزی‌ها و گسترده شدن خدمات، انقلابی در این زمینه رخ می‌دهد.

او ضمن تاکید بر این نکته که اکنون تخت خالی در حوزه علوم پزشکی بهبهان وجود دارد و نیازی به انتقال بیماران به ورزشگاه یا دایر کردن بیمارستان‌های صحرایی نداریم، افزود: روزانه ۸۰۰ نفر در حوزه علوم پزشکی بهبهان به صورت سرپایی درمان می‌شوند و میزان مرگ و میر بیماران نیز یک و ۲ دهم است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در پایان از مردم خواست تا حتی در صورت دریافت هر ۲ دُز واکسن همچنان نیز شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات پرهیز نمایند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار