سوء استفاده رسانه‌های غربی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت واردات واکسن + فیلم

رسانه‌های غربی با انتشار اخبار کذب و جوسازی، رهبر معظم انقلاب را مانع ورود واکسن کرونا به کشور عنوان کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌هایشان، اعلام کردند که خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی، ممنوع است و رسانه‌های بیگانه با سوء استفاده از این موضوع، جوسازی و انتشار اخبار کذب،  ایشان را مانع واردات واکسن کرونا عنوان کردند.

این در حالی است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در چند سخنرانی، از خرید واکسن مطمئن سخن گفتند و بر این موضوع تأکید داشتند.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۰۰:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ظاهرا مسئولین ما به دارو و درمان مدرن اعتقاد ندارند و تلاش میکننند با روش محدودیتها و ماسک اجباری مانع گسترش بیماری شوند که تاکنون نتوانسته موفق باشد اما مسئولین ما با خودباوری، کرونا را با سالهای طولانی اعمال محدودیتهای اجتماعی و افزایش بیکاری شکست خواهند داد!. واکسنهای اب مقطری و یا بعضا خطرناک هم تاثیر روانی خودرا از دست داده و مردم چاره ای جز تسلیم در مقابل خواسته مسئولین دلسوز در رعایت محدودیتها ندارند. مسئولینی که نگران هیچیک از معضلات ویرانگر جامعه نیستند اما کرونا را در اولویت کارهای خود قرار داده اند گویا کرونا نتنها هزینه ای بر دوش دولت ندارد بلکه از طریق جرایم و صرفه جویی سوخت در ایام منع تردد، درامدزا هم هست. کسانیکه از رهبری خواستند تا ممنوعیت ورود واکسن امریکایی و انگلیسی را اعلام کند درواقع دشمن ایشان و قصد تخریب جایگاه اجتماعی ایشان را داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
موضوعاتی که با سلامتی عمومی ارتباط دارند باید اجباری باشند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
واکسن انگلیسی و امریکایی واکسنی است که توسط افراد کشور انگلستان و امریکا برای فرستادن به ایران تولید شود و به علت دشمنی انگلستان و امریکا با ایران عمدا الوده می شود و یا ابزارهای جاسوسی در ان قرار داده می شود تا به مردم ایران اسیب بزند با این تعریف واکسن استرازنکا که در کره جنوبی تولید شود انگلیسی نیست چون انگلستان با کره جنوبی دوست است و واکسن سالم و مطمئن را به این کشور می فرستد .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من نه حزب الهی افراطی هستم نه کارمند، کارگرم
در مورد واکسن با رهبر موافقم قسم به خدا امریکایی ها و انگلیسی ها و فرانسوی ها حرومزادند نه خدا اعتقاد دارند نه انسانند اگه داخل دارو بیماری ایدز قاطی کرده باشند ده سال بعد نصف ایران خدانگهدار پس عقل دارید فکر کنید
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
این بیماری درست شده ویابدون دخالت بشرشکل گرفته ویا درهنگام شکل گرفتن وبعدازآن بشرروی آن سوارشده وآن رادرجهت منافع شوم خودمدیریت کرده فعلاً مهم نیست! باید چه واکسیاسیون کامل انجام بشه چه نشه تازمانیکه دردنیا کاملاًویروس ازبین نرفته ،اقدامات احتیاطی روانجام بدیم.بدیهی است واکسنی که بیشترین پایداری وکمترین عوارض روداشته باشه بهتره ودردنیا باتوجه به عمر2ساله بیماری هنوزکسی نمیتواند بطور100% بگوید کدام واکسن ازهمه بهتره! درایران هم باتوجه به شرایط بسیارخطرناک بوجودآمده غیرازتلاش برای ساخت کیفی وکمی واکسن،باید واردات انبوه آن رادرالویت قراردهند.مسلماً واکسنی که فعلاًمجوزاستفاده توسط بهداشت جهانی داده شده بایدباشد.بحث اینکه احتمال خرابکاری ویا متفاوت بودن محموله های ارسالی به مقصدایران وجوددارد طبق تجربه تاریخی درخیلی ازکشورهامیتواندمنطقی باشد (مثلاًیکسری ازقطعات خریداری شده برای صنعت هسته ای معیوب ومشکل سازبود!!) والبته تشخیص بعهده کارشناسان این امراست ونبایدبه شایعات وخرافات و.... توجه کردالان مردم هوشیارترازگذشته هستند .چقدرامیرکبیربابت طرزتفکریکسری ازانسانهادرگذشته برای کنترل بیماری سختی کشید واشک ریخت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
همینجا یکسری روبازداشت کردن داشتن واکسن تقلبی درست میکردن باشیشه های قبلی! برای هموطن خودشان اونوقت جنابعالی درباره خرابکاری درمراکزهسته ای صحبت میکنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
یه فرانسوی حدود بیست و شش سال پیش بر اساس سندهای موسسه‌هایی مثل بنیاد راکفلر و سازمانهای بین‌المللی پیش بینی کرده بود که در آینده بیماری در آزمایشگاه میسازند و به بهانه اون مردم رو وادار می‌کنند واکسن‌هایی بزنند که کریستالهای ریزی در بدن و مغزشون ایجاد میشه که به امواج با فرکانس خاص حساسند و امکان تمرکز و فکر کردن رو از آدمها میگیره. تا حالا همه چی درست از آب در اومده و حتی در خون افرادی که از بعضی از این واکسن‌ها استفاده کردند کریستالهای عجیب و غریبی پیدا شده و فقط مونده قسمت آخر پیش بینی که اگه درست از آب در بیاد بزودی شاهد عصبی شدن و رفتار عجیب و غریب خیلی از مردم دنیا خواهیم بود که ممکنه حتی یه جورایی تبدیل به زامبی بشند. دعا کنید سیستم دفاعی بدن انسان مکانیزمی داشته باشه که در نهایت این آشغالهایی که با واکسن وارد بدن مردم می‌کنند رو از بین ببره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی کلی آدم رو کشت یا حداقل به عوارض عجیب و غریب مبتلا کرد و آخرش معلوم شد اثری ندارند. اول مخفی میکردند. بعد گفتند مبتلایان جدید اونایی هستند که واکسن نزدند. بعد که تعداد مبتلایان و تلفات بالا رفت و توجیهی برای جایی مثل ایسلند و اسراییل نداشتند که تقریبا همه واکسن زده بودند گفتند نوع جدید اینطوریه باید هر هشت ماه واکسن بزنید. باید بازم ماسک بزنید. باید بازم قرنطینه انجام بشه و خلاصه همونی شد که یه عده پیش بینی کرده بودند ولی زمانی که پیش بینی میکردند بهشون برچسب توهم توطئه زده میشد. حالا معلوم شده در تولید این واکسن‌ها به غیر از موادی سمی برای بدن از سلول جنین مرده استفاده شده و پروتئینهای مخصوصی توی بعضی از این واکسنها هست که شرکت آلمانی تولید کننده پروتئین نسبت به استفاده از اون در داروها اخطار داده. حالا معلوم شد توی خون افرادی که این واکسن‌ها رو استفاده کردند مواد ناشناخته‌ای وجود داره و بدتر از اون به جاهایی از بدن که به هیچ وجه نباید باشند مثل مغز و کبد راه پیدا کردند و میکرو لخته‌ها و هزار مشکل دیگه از عوارض این واکسنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکای جنایتکار
درود بر رهبرم سید علی