بزرگترین نکته دوربین زوم پریسکوپ iPhone ۱۴ Pro Max مشخص شد

به گفته تحلیلگر معتبر اپل، مینگ چی کو، بزرگنمایی پریسکوپ در iPhone ۱۴ Pro Max وجود دارد و ویژگی تعیین کننده مدل‌های ۲۰۲۲ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از phonearena، طبق معمول، شرکت اپل در مورد دوربین‌های زوم در آیفون، در سایه کمین کرده و منتظر افت قیمت قطعات و پیشرفت فناوری توسط دیگران است و بلافاصله در فرصت مناسب یک گوشی آیفون با بزرگنمایی پریسکوپ مخصوص خود را معرفی می‌کند، شک نکنید که iPhone Pro Max با بزرگنمایی اپتیکال ۴ برابر (پیکسل ۶) تا ۱۰ برابر (Galaxy S۲۱ Ultra) در افق دید اپل است.

iPhone ۱۴ Pro Max

طبق گمانه زنی‌های کارشناسان احتمالاً این تغییر برای طراحی اپتیکال گوشی‌های تاشوی اپل نیز اعمال شود، اما فراموش نکنیم که سال ۲۰۲۳ به عنوان سال رونمایی از آیفون تاشو شایعه شده است، بنابراین ممکن است تا آن زمان شاهد تغییرات آن چنانی نباشیم. در همین زمینه برای تأیید اینکه اپل در حال کار بر روی اپتیکال‌های تا شده برای آیفون‌های آینده خود است، تعدادی از اختراعات ثبت شده توسط اپل به صورت عمومی منتشر شد و تمام ویژگی‌های زوم پریسکوپ را به صورتی که در گوشی‌های پرچمدار فعلی مشاهده می‌کنیم، توضیح داد.

دوربین زوم پریسکوپ iPhone ۱۴ Pro Max

محتویات بسته اختراعات اپل

در واقع، طبق توصیه Patently Apple، حداقل ۵۳ اختراع در مورد موضوع بزرگنمایی پریسکوپ اپل (برای iPhone ۱۴ Pro Max و Apple Glass) وجود دارد که دیروز در مجموعه‌ای از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده منتشر شد، نکته جالب‌تر این است که بسته ۵۳ اختراع شامل فناوری بزرگنمایی پریسکوپ برای عینک‌های هوشمند احتمالی آینده AR/VR اپل است، نه فقط اجزا و اصول عمل دوربین زوم پریسکوپ آیفون.

گوشی های آیفون

طبق شایعه منتشر شده دستگاه اپل شیشه‌ای سال آینده در رویداد WWDC ظاهر می‌شود، بنابراین هنوز زمان زیادی باید منتظر بمانیم تا فناوری زوم آن را در عمل ببینیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.