مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از توزیع روزانه چهار هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سید علی موسوی جم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد دایر شده است.

او افزود: این آشپزخانه در مرکز استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر و همزمان با نخستین روز ماه محرم فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بیان کرد: برنامه این نهاد در ایام ماه محرم بهره‌گیری از جذب مشارکت تمام خیران، مسئولان و مردم نیکوکار استان برای رفع نیاز‌های معیشتی، بهداشتی و درمانی مددجویان و خانواده‌های نیازمندان است.

موسوی جم گفت: در ایام محرم و صفر روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در سطح استان و یک هزار پرس در سنندج طبخ و در بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت این نهاد توزیع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در کنار طبخ غذای گرم، بسته‌های غذایی در قالب جیره خشک نیز توزیع می شود افزود: کمک‌های جمع آوری شده و غذا‌های طبخ شده در مرکز استان به صورت روزانه و با اولویت مناطق محروم، روستایی و مرزی توزیع می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۷۳ هزار خانوار درقالب ۱۵۲ هزار نفر از مردم استان کردستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.