فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: بیمارستان‌های تنفسی همزمان در شهر‌های اصفهان و رشت احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ خلبان، ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ا اظهار کرد: موج پنجم بیماری کرونا مشکلات متعددی در کشور به‌وجود آورده است و نیروی زمینی ارتش نیز دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی را به میدان آورده است.
او افزود: بر اساس دستور فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش، ساخت بیمارستان‌های تنفسی کرونا در دستور کار قرار گرفت.
مُجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: پیش از این چهار بیمارستان صحرایی در شهر‌های اصفهان، تهران، زاهدان و خاش ویژه بیماران تنفسی توسط نیروی زمینی ارتش احداث شده بود که ۲ بیمارستان خاش و زاهدان به‌صورت دائمی احداث شد و بیمارستان اصفهان به‌عنوان مرکز تجمیع واکسن کرونا تغییر کاربری داده است.
او اضافه کرد: پس از بازدید امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی از برخی از این بیمارستان‌ها و هدایت‌های لازم در این زمینه، ساخت ۲ بیمارستان دیگر در اصفهان و رشت در دستور کار قرار گرفت.
رحمانی خاطر نشان کرد: در اصفهان عملیات جانمایی و زیر سازی ساخت دومین بیمارستان تنفسی کرونایی اصفهان در محوطه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان شروع شد و بر اساس نظرات کارشناسی قرار شد، این بیمارستان با سازه بتنی ساخته شود و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت بیمارستان تنفسی کرونایی رشت نیز با دستور و حمایت فرمانده نیروی زمینی ارتش با سازه فلزی مستحکم شروع شده است و احتمال دارد تا پایان هفته به بهره برداری برسد.
اوخاطر نشان کرد: ۲ بیمارستان رشت و اصفهان هر ۲ یکصد تختخوابی و با تمام امکانات به‌روز جهت بیماران تنفسی برای خدمت به مردم تحویل مسوولان درمانی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.