استفاده اپل از MacBook های بازطراحی شده در صنعت

شرکت اپل از MacBook های بازطراحی شده برای افزایش استقبال مینی LEDها در صنعت استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین گفته‌های سرمایه گذاران،شرکت اپل سعی دارد صنعت خود را به سمت سرمایه گذاری بیشتر در پنل‌های صفحه نمایش مینی LED هدایت کند نه از طریق آیپد (که اولین دستگاه‌هایی هستند که از نوع صفحه نمایش جدید برخوردارند) بلکه از طریق ۱۴ آتی؛ و مک بوک ۱۶ اینچی. در حالی که محموله‌های مک بوک در چند سال گذشته بسیار در حال رکود بوده اند، مدل‌های جدید که در ماه سپتامبر یا نوامبر رونمایی می‌شوند طوفانی از تغییرات سخت افزاری خوشایند را برای کاربران خواهند آورد که حمل و نقل را حداقل ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته بهبود می‌بخشد.

بخشی از تغییرات شامل نسل بعدی سیلیکون اپل (Apple M۱X) می‌شود، اما برخی تغییرات نامطلوب را نیز کنار می‌گذارد - حذف نوار لمسی، بازگشت کابل شارژ MagSafe و اضافه کردن یک پورت HDMI مناسب و کارت خوان SD؛ و البته نمایشگر‌های مینی LED. اپل مشغول امضای تأمین کنندگان مینی LED است، اما اگر بقیه صنعت لپ تاپ از این فناوری استفاده کند، افزایش تولید منجر به در دسترس بودن بهتر و هزینه کمتر می‌شود، که برای اپل یک برد است.

استفاده اپل از MacBook های بازطراحی شده  در صنعت

 ابتدا شاهد ورود MacBook Pro ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی خواهیم بود، اما گفته می‌شود که اپل در حال کار بر روی MacBook Air ۱۳ اینچی با صفحه نمایش مینی LED است  (یک iPad Pro ۱۱ با مینی LED برای سال آینده نیز در حال کار است).

پیش بینی می‌شود که اپل در سال ۲۰۲۳ به سمت میکرو LED حرکت می‌کند. با وجود نام‌های مشابه، پنل‌های مینی LED از نوع LCD‌هایی با تعداد زیاد مناطق کم نور هستند. بهبود OLED پانل‌های اولیه micro-LED بسیار گران بوده، و بنابراین فقط در تعداد محدودی از محصولات موجود خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

برچسب ها: شرکت اپل ، مک بوک اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار